niedziela, 15 czerwca 2014

Spotkanie blogerek 7 czerwca 2014r.

Witajcie kochane!!!

Chciałabym Was zaprosić na krótką i niestety spóźnioną relację ze spotkania blogerek, musicie mi wybaczyć ale przez ostatni tydzień miałam sporo na głowie:( 
 To była sobota, Lublin, 7 czerwca, Klub Studencki Kazik i my :) 
Było to moje pierwsze tego typu spotkanie, jadąc na nie byłam szczerze mówiąc przerażona i tu moje miłe zaskoczenie :)
Uczestniczki bardzo sympatyczne pomimo, że dopiero co poznane. 
Bawiłam się świetnie i w tym miejscu należą się wielkie podziękowania dla organizatorki spotkania oraz pozostałych dziewczyn.  


A teraz zapraszam na dokumentacje fotograficzną z naszego spotkania co prawda zdjęcia pożyczone od dziewczyn ale w przyszłości obiecuje poprawę :)


Spotkanie otworzyła Pani Ewa Guzka z DentAlbex, która zaprezentowała wybielający żel do zębów: 



Kolejnym gościem była Pani Dagna Wach reprezentująca firmę Soraya, z wielkim entuzjazmem zaprezentowała nam nowości: żele do higieny intymnej oraz serum do ciała.









Spotkanie było luźne co widać na poniższych zdjęciach:























Jestem bardzo mile zaskoczona prezentami, spodziewałam się, że coś przytacham do domu ale, że aż tyle................ 




Jeszcze raz dziękuję za wspaniałe spotkanie w takim gronie!!! Nie mogę się doczekać naszej wspólnej kawy :)


Tyle na dziś w kolejnym poście pochwale się kosmetykami jakie przydźwigałam do domu ;)

4 komentarze:

  1. no kochana, widzę, że nie próżniakowałaś dzisiaj i testowałaś nowy laptop! :D
    To się chwali, chwali.... :P

    OdpowiedzUsuń
  2. to było wspaniałe spotkanie :) miło było Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miło było Cię poznać Agnieszko ;)
    spotkanie warte powtórki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również było bardzo miło Was wszystkie poznać, jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń