wtorek, 3 czerwca 2014

NIVEA

Odżywcze mleczko do ciała NIVEA


Jak do tej pory jestem na etapie testowania różnych balsamów a ten jest doskonały. Po depilacji mam przesuszone nogi a produkt ten doskonale je nawilża. Gorzej jest z innymi partiami ciała - trzeba długo czekać aż mleczko się wchłonie. Na skórze pozostawia delikatny zapach charakterystyczny dla produktów NIVEA. Mam do niego sentyment przypomina mi jeszcze czasy z dzieciństwa gdzie krem NIVEA był w metalowym opakowaniu. 

Słowo od producenta 



Konsystencja i opakowanie 




Mleczko jest gęste a przy tym bardzo wydajne, dobrze się rozprowadza i co ważne nie klei się. Opakowanie schludne, ładne ale ciut za twarde co nie ułatwia aplikacji. Nie wystąpiły u mnie objawy alergiczne ani podrażnienia. Cena nie żadna rewelacja ok 19 zł za mleczko o pojemności 250 ml.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz