poniedziałek, 2 czerwca 2014

Naturalny krem oliwkowy Ziaja

Naturalny krem oliwkowy Ziaja
(cera sucha i normalna) 


Skóra mojej twarzy jest bardzo wymagająca i trudno mi jest dobrać krem, który by jej nie przetłuszczał. Jednak kupując go nie spodziewałam się rewelacji cena ok 5-6 zł/50 ml i tu moje zaskoczenie: delikatny dla skóry, dosyć dobrze nawilża. Jeden minus w moim przypadku nie nadaje się pod makijaż (straszny tłuścioch - skóra świeci się).  Jedynym dobrym rozwiązaniem dla mnie jest stosowanie go na noc likwiduje on suche skórki w okolicy nosa. Opakowanie  bez większego szału typowe dla tych kremów. Pomimo niewielkiej pojemności wystarcza na długo. 

Opis producenta: 


Konsystencja: 



Przyjemna konsystencja łatwo się rozprowadza i w miarę szybko wchłania. 
Nie powoduje alergii ani podrażnień. Przyjemny, delikatny zapach oliwki. 

2 komentarze:

  1. To może by być kosmetyk dla mnie, cena nie jest duża więc jak się nie spisze to dużo nie stracę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kremy z Ziaji mi służą więc czemu nie.

    OdpowiedzUsuń