piątek, 6 czerwca 2014

Antypersirant NIVEA double effect

Witajcie kochane !!!

Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować antyperspirant NIVEA double effect w kulce. Do tej pory byłam bardziej przekonana do antyperspirantów w sztyfcie ale skuszona ładnym zapachem i ceną szybko dokonałam zakupu i mam!!! 


Składniki: 

Aqua, Aluminum Chlorohydrate, Isoceteth-20, Dicaprylyl Carbonate, Octyldodecanol, Glycerin, Glyceryl Isostearate, Parfum, Persea Gratissima Oil, PEG-150 Distearate, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Coumarin.


Od producenta:

Produkt przeciw nadmiernemu poceniu się.
NIVEA double effect violet senses antyperspirant w kulce dzięki innowacyjnej formule zawierającej lipidy oraz pielęgnujący wyciąg z avocado zmiękcza włoski pod pachami, umożliwiając dokładniejsze golenie. Dzięki temu możesz golić się rzadziej, a Twoja skóra pod pachami pozostaje gładka na dłużej.
- skuteczna, 48-godzinna ochrona antyperspirantu  
- wspomaga dokładniejsze golenie  
- nie zawiera alkoholu 


Opakowanie szklane, ciężkie ale za to fajnie wyprofilowane.

Konsystencja rzadka, lejąca ale przy takim kosmetyku to raczej norma za to wydajny, troszkę mu czasu zajmuje zanim wyschnie.
Co do plam na ubraniach... z tym jest różnie, czasem są, czasem nie.  Jeżeli chodzi o mokre plamy całkiem ich nie likwiduje ale jednak zmniejsza.  48-godzinne działanie to też spora przesada, ale raczej tego typu obietnice producenta traktuje się z przymrużeniem oka. Z resztą po co komu 48 godzinna ochrona? Skoro przynajmniej raz dziennie się myjemy!!!
Przy jego stosowaniu włoski również odrastają takie jak przed jego stosowaniem  ani ciut delikatniejsze. Jedynym jego mocnym atutem jest zapach, który bardzo mi się podoba. 

Cena ok 10 zł 

2 komentarze:

  1. Ja wciąż szukam swojego ideału :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam kiedyś takiej tylko o innym zapachu, była ok ale bez szału nie zapobiegała poceniu niestety;(

    OdpowiedzUsuń