niedziela, 3 sierpnia 2014

Złocisty blask czyli balsam do ciała z Czterech Pór Roku ;)

 
 
Witajcie kobietki ....
 
dziś chciałabym Wam bliżej przedstawić rozświetlający balsam do ciała z Czterech Pór Roku, wpadł  w moje ręce podczas lubelskiego spotkania blogerek :)
 
 
 
A teraz parę słów od producenta....
 
Rozświetlający balsam do ciała Cztery Pory Roku zawiera drobinki odbijające światło, które nadają skórze złocisty blask i promienny wygląd. Balsam doskonale podkreśla naturalną opaleniznę.
Zawiera masło Shea i olej kokosowy, które nawilżają skórę przez 24h, czyniąc ją jedwabiście gładką i aksamitnie miękką w dotyku. Dzięki wyjątkowo lekkiej formule, szybko się wchłania, pozostawiając na skórze delikatny i subtelny zapach.  
 


 
Balsam umieszczony jest w dosyć sporym bo 250 ml opakowaniu zamkniętym na zatrzask.
 Zawartość tuby łatwo się wyciska dzięki jej miękkiemu opakowaniu. Gdy balsam się kończy jest problem z jego całkowitym wycieknięciem ale zawsze możemy odkręcić zakrętkę i wycisnąć ile się da:) 
 Tuba w kolorze złoto-brązowym z elementami różu pokrótce zapowiada nam efekt jaki możemy uzyskać po jego użyciu.
 
 
 
 
Konsystencja balsamu nie za rzadka ani nie za gęsta po prostu w sam raz, ładnie się rozprowadza i bardzo dobrze wchłania szczególnie na nogach, na pewno w dużej mierze spowodowane jest to moją wysuszoną na nich skórą.  
Jeżeli chodzi o zapach jest dość delikatny i charakterystyczny dla balsamów Czterech Pór Roku.
 
 
 
 
Na poniższym zdjęciu możemy przeczytać o rezultacie jaki możemy uzyskać oraz o składnikach:
 
 
 
Oczywiście produkt został przebadany dermatologicznie.
Nie zawiera olejów mineralnych i silikonów.
 
 

Sposób użycia:
 
Niewielką ilość balsamu nanieść na skórę, delikatnie rozprowadzić i pozostawić do całkowitego wchłonięcia.
 
 
Moja recenzja
 
Jak dla mnie bomba jest świetny za co?
 
Przeczytacie poniżej ....
 
- po pierwsze nawilża,
 
- świetnie się rozprowadza,
 
- dosyć szybko się wchłania ale tylko na nogach, pozostałe partie ciała troszkę gorzej dlatego zanim się ubierzemy i wyjdziemy musimy chwilę odczekać,
 
- czy rozświetla? zdecydowanie tak, bardzo ładnie podkreśla opaleniznę,
 
- świetnie prezentuje nasze ciało w pełnym słońcu i dosyć długo się utrzymuje,
 
- dosyć wydajny,
 
Moja ocena to 10/10
 
Ten balsam skradł moje serce, na pewno do niego wrócę ;)
 
 
 
 

 
 
 

5 komentarzy:

  1. Nie widziałam go jeszcze nigdzie, ale wydaje sie ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. jest dosyć fajny choć wydaje mi się, że na Twojej mega opaleniźnie wygląda zdecydowanie lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu jeziorko niedaleko .... jedziemy i poprawiamy Twoją opaleniznę a ja na efekty Twojego opalania poczekam w barze żeby było po równio ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jA w pełnym słońcu jak wieloryb wyrzucony przez wodę, a Ty w barze???? coś mi tutaj nie pasuje...

      Usuń