niedziela, 17 sierpnia 2014

Odrobina relaksu z niebieskimi perełkami...


 
Perełki do kąpieli stóp Cztery Pory Roku
 
 
Muszę przyznać, że pierwszy raz spotkałam się z takim produktem, dlatego też długo nie leżakowały zanim zaczęłam ich używać.
 
Co to takiego?
 
Perełki do kąpieli dostarczają skórze niezbędnych minerałów i mikroelementów.
 
Zawarta w produkcie sól zmiękcza i złuszcza zrogowaciały naskórek. Ekstrakt z alg silnie nawilża, przynosząc natychmiastową ulgę zmęczonym stopom, pozostawiając na skórze przyjemny zapach.
 
A teraz mała prezentacja fotograficzna:


 






 
 
Naturalne składniki aktywne:
 
1) Ekstrakt z alg morskich - rewitalizuje, remineralizuje, nawilża i odżywia skórę stóp. Posiada właściwości regenerujące.

2) 25% Urea - intensywnie nawilża i zmiękcza nawet bardzo suchą skórę.

3) Drobinki soli - zapewniają intensywny masaż skóry, oczyszczają i złuszczają zrogowaciały naskórek.
 
 
Jak widzimy małe niebieskie drobinki umieszczone są w niewielkiej, plastikowej i poręcznej butelce zakończonej zakrętką. 
 
Jak już wspomniałam buteleczka jest niewielka to tylko 150 g ale za to jest dosyć wydajna. Dodatkową zaletą tego produktu jest cena ok 6,30 zł za 150 ml.


Sposób użycia:

2 nakrętki perełek rozpuszczamy w 3 litrach ciepłej wody. Moczymy stopy przez 10 minut a następnie dokładnie osuszamy.

Perełki dosyć szybko rozpuszczają się w wodzie tworząc turkusowo- zieloną barwę o miłym, delikatnym i świeżym zapachu.

10 minut moczenia i stopy miałby niby wypocząć?
Jakoś nie chciało mi się w to wierzyć :(

A tu miłe zaskoczenie moje domowe SPA działa stopy są świeże, miękkie i wypoczęte aż chciałoby się przedłużyć tę chwilę ;) 


Perełki z Czterech Pór Roku zdecydowanie zaskoczyły mnie na duży plus i już szukam ich na drogeryjnych półkach ;)  
  

2 komentarze:

  1. mi też się spodobały i bardzo szybko je wykończyłam! :(
    Sam wygląd zachęca...

    OdpowiedzUsuń