wtorek, 1 lipca 2014

Puder matujący - COMPACT POWDER

          
Matujący puder - COMPACT POWDER firmy Pierre Rene 

Chyba każda z Was zgodzi się ze mną, że puder to podstawowe wyposażenie naszych kosmetyczek i torebek, niewątpliwie nieraz pomagał odświeżyć nam makijaż w ciągu dnia i nie tylko dnia :)
 
 
Słowo od producenta:

Idealnie utrwala podkład, wyrównuje koloryt skóry, zapewnia nieskazitelny wygląd przez cały dzień. Formuła oparta na bazie olejków z oliwek, jojoby oraz minerałach. Gwarantuje utrzymanie odpowiedniego poziomu nawilżenia skóry, pielęgnację, ochronę oraz aksamitne wykończenie makijażu.

 
 

Dużą zaletą tego produktu jest ładne, eleganckie i poręczne opakowanie tzw. kompakt, bez problemu możemy zabrać go ze sobą wszędzie, zajmie niedużo miejsca zarówno w kosmetyczce jak i w damskiej  torebce a opakowane otwierane na zatrzask uchroni go przed przypadkowym otwarciem i zniszczeniem pudru.





Z zewnątrz opakowanie wydaje się być normalne niczym niezaskakujące prawdziwą niespodziankę kryje w środku, co postarałam się pokazać na poniższych zdjęciach.
 
 
Otwieramy opakowanie i widzimy wyłącznie sam puder, następnie unosimy kolejną warstwę i ...

 
 na górnej przykrywce znajduje się lustereczko natomiast na dolnej znajdziemy gąbeczkę;)
 
 
Jak już wcześniej wspomniałam puder posiada lusterko i gąbeczkę. Osobiście uważam, że lepszy efekt osiągniemy malując się pędzlem ale nie zawsze możemy zabrać go ze sobą w naszą niewielką torebkę. Dlatego też do odświeżenia makijażu w ciągu dnia czy nocnej imprezy gąbeczka jest "jak znalazł".
 
 
 
 
Opakowanie wydaje się dość spore ale ni jak ma się to do rzeczywistości jak widzimy pojemność to tylko:
 
- 8 g (numery: 03; 05; 06; 10)
- 9,5 g (numer 13)


 za cenę ok 17 zł.
 
 
 
Puder jest dostępny w 5 odcieniach pokazanych na poniższych zdjęciach. Myślę, że każda kobietka ze średnią czy ciemniejszą karnacją znajdzie ten odpowiedni. W gorszej sytuacji są osoby o jasnej cerze.
 
 
 
 
03 Transparent  
 
 
 
05 Soft beige
 
 
 
06 Natural bronze


 
 
10 Day dream


 
13 Bronzing face




 
Czas na moją recenzję:
 
 
- ma przyjemny delikatny zapach,
 
- nie obsypuje się przy nakładaniu,
 
-skóra po nim wygląda na aksamitną i promienną,
 
- puder ładnie wygląda na twarzy i dobrze matuje do ok 4-5 godzin później konieczne są poprawki w strefie T,
 
- nadaje się dla osób z niewielkimi niedoskonałościami typu przebarwienia jeżeli chodzi o krostki już niekoniecznie ,
 
-buzia wygląda po nim naturalnie (brak efektu maski),
 
- równie dobrze podkreśla rysy twarzy,
 
- w ciągu dnia nie ciemnieje,
 
- ładne i dobrze wyposażone opakowanie (lusterko, gąbeczka),
 
- jedwabista i miła konsystencja,
 
- opakowanie kompakt raczej samo się nie otworzy w torebce a zawartość nie ulegnie zniszczeniu,
 
- mam jedną z jaśniejszych karnacji i puder w odcieniu 03 ale z letnią opalenizną świetnie się komponuje, większy problem będzie w okresie zimowym niestety ale pewnie będę musiała z niego zrezygnować,  
 
- przyzwoita cena,
 
- jeżeli chodzi o wydajność na razie trudno mi to stwierdzić stosuje go od jakiś 3 tygodni i nadal go mam napiszę więcej jak go w całości wykorzystam.
 
Produkt godny polecenia :)
 
 
 


4 komentarze:

  1. dla mnie jest jakiś za ciemny choć też mam nr. 03! :/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go, ale kolor trafił mi się za ciemny :/

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda wszystkie odcienie są kierowane dla ciemniejszych karnacji i gdyby nie moja mała opalenizna pewnie musiałbym go odstawić :(

    OdpowiedzUsuń