poniedziałek, 22 września 2014

Żel do usuwania skórek


Cztery Pory Roku to marka, którą cenię nie tylko za skuteczność ale również za niewygórowaną cenę. Dlatego też dzisiejszą moją gwiazdą jest: ekspresowy żel do usuwania skórek Czterech Pór Roku:

 
 
Krótka charakterystyka:
 
Żel szybko i skutecznie usuwa suche i stwardniałe skórki wokół paznokci, zapobiegając ich ponownemu narastaniu na płytkę paznokciową. Jego innowacyjna formuła została wzbogacona o glicerynę i aloes, dzięki czemu doskonale nawilża, zmiękcza i łagodzi podrażnienia. Aplikatur zakończony pędzelkiem ułatwia precyzyjne nakładanie preparatu oraz umożliwia delikatny masaż paznokcia oraz skórek, co przyspiesza wnikanie składników aktywnych zawartych w żelu. 

 

 
Sposób użycia:
 
 
Żel nanieść na skórki wokół paznokci. Po 60 sekundach należy delikatnie odsunąć skórki patyczkiem. Następnie dokładnie spłukać ciepłą wodą z mydłem.
 
 
Składniki aktywne:
 
- 10% gliceryny (nawilża, zmiękcza i wygładza),
 
- 3% aloe vera (nawilża i łagodzi podrażnienia).
 
 
Opakowanie i konsystencja:
 
Żel umieszczony jest w niewielkim, nieprzezroczystym i poręcznym opakowaniu w kształcie flamastra  zakończonego pędzelkiem.
 
 
 
Jak już wcześniej wspomniałam opakowanie jest małe i nieprzezroczyste w kolorze jasnego fioletu także trudno zgadnąć ile nam jeszcze preparatu pozostało.
 
 Nie zauważyłam również aby na opakowaniu producent umieścił  wiadomość o jego pojemności i to jego wielki minus nawet nie zauważyłam kiedy mi się skończył :(
 

 
Fabrycznie żel zapakowany jest w biało-zielony kartonik.

 
Takiego żelu szukałam od dawna, mam dosyć stwardniałe skórki i ciężko mi się je usuwa. Z takimi preparatami mam już pewne doświadczenie jedne lepsze drugie gorsze a ten spodobał mi się od początku. Co mnie w nim tak zachwyciło? Przede wszystkim sposób nakładania wystarczy delikatnie przekręcić nasz "flamaster" na końcu  aby na pędzelku pojawił się żel a następnie nałożyć go na skórki. Pędzelek nie jest za duży dzięki czemu aplikacja jest szybka i prosta. Konsystencja żelu nie jest ani za gęsta ani za rzadka, pozostaje w nałożonym miejscu, nie spływa. Żel jest bezbarwny i bezzapachowy.
 
 
Moja opinia:
 
Zgodnie z zaleceniami producenta preparat należy pozostawić na skórkach przez 60 sekund i to wystarczy, po takim czasie żel wysycha. Niestety moje skórki nadal dobrze się mają aby uzyskać efekt o którym mówi producent ponownie nakładam niewielką ilość żelu i odczekuję kolejną minutę. Następnie odsuwamy zwilżone skórki "gumką", która znajduje się na zamknięciu, jednak w moim przypadku to nie takie proste mam twarde skórki i muszę użyć "cięższego sprzętu" poza tym "gumka" jest dosyć słabo umocowana i zbyt giętka, krótko mówiąc niestabilna :(



 
Co ważnie nie zauważyłam podrażnienia ani wysuszenia skóry wokół paznokcia a regularne stosowanie żelu sprawia, że skórki są łatwiejsze do usunięcia.
 
Żel nie zawiera w sobie olejków dlatego też nie musimy odtłuszczać płytki paznokcia i bezpośrednio po jego zastosowaniu możemy zabrać się do malowania :)
 
Dużym plusem jest dostępność oraz cena w granicach 8 max 10 zł.
 
Co do wydajności nie jestem zadowolona jak już wcześniej wspomniałam żel dosyć szybko mi się skończył nawet nie zauważyłam kiedy a jego nieprzezroczyste opakowanie nie pozwala nam kontrolować jego aktualnego stanu zużycia :(
 
Pomimo wydajności mojego "flamastra" bardzo go polubiłam ze względu na formę, poręczność, wygodę oraz uzyskane efekty ;)   
 
 
 
 
 


2 komentarze:

  1. Ha ha ha nie wiedziałam że ta końcówka do tego służy! :-D
    Porządna recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio zaskakuje mnie co można znaleźć w ofercie tej marki.

    OdpowiedzUsuń